Diskuse k článku: Jak otěhotnět?

Vložil/a Procházka | 2014-03-23 07:21:36
Lesbické páry
Chápu že touha po miminku je pro ženy přirozená věc. Lebické páry by si však měly uvědomit jak bude dítěti bez otce. Umíte si představit jak se mu budou děti smát a že jeho táta je LESBA. Jednou Vám za to jistě poděkují.
Vložil/a Filip | 2014-03-08 20:29:11
Dárcovství spermií přirozenou cestou
Dobry den,

jsem student filmove akademie a prave pisu namet, ktery se tyka tematu darcovstvi spermii prirozenou cestou. Sam s darovanim spermii nemam zadnou zkusenost. Zatimco u zen jsou duvody poceti prirozenou cestou jasne u muzu stale tapu a nenapada me jediny duvod, ktery by postavu motivoval k darovani anonymni nezname zene a sam se pote nepodilel na vychove ditete. Proto se obracim na vas. Nehlede na to zda jste jiz nekdy touto zkusenosti prosel, by mne zajimaly predevsim vase duvody. Kdybyste byl tak laskav a odepsal mi budu vam velice vdecny. Za pripadnou odpoved predem dekuji.

Filip
Vložil/a Helena | 2014-01-20 22:39:26
Pro viv...
Máš tam dvě gramatické chyby!!

Chtěly ženy, tvrdé y a ne měkké i, jako mi všichni.

A dárcovi měkké a né tvrdé y.

Piš to tak, jak je to podle pravidel Českého jazyka a ne jak to slyšíš a napíšeš to pak špatně. Odůvodˇˇni si to nejprve.

Stříkačku si kup v lékárně.

Odměna dárcovi je dohodou.

Co je důležité, nech si vždy ukázat, zdravotní dokumentaci k dárcovství, jinak podstupuješ rizizo na vlastní nebezpečí!

Vložil/a viv | 2014-01-20 21:16:36
cena
Ahoj jsme L pár , a chtěli sme se zeptat jaká je cena odměna darcovy za sperma? Take kde se dá pořídit střikačka ? Nemame o tom ani šajnu - diky
Vložil/a JaP | 2014-01-19 20:22:06
Jak na to ...
Informací k otěhotnění náhradní cestou na internetu moc není a navíc si některé i protiřečí. Jsme lesbický pár bydlící kousek za Prahou a než jsme do toho šly, tak jsme toho opravdu hooodně zjišťovaly. Nyní jsem na konci druhého trimestru a vše naprosto v pořádku, už se nemůžeme dočkat miminka. Pokud byste potřebovaly z čímkoliv poradit (jak vybrat dárce, aplikovat darované sperma, přesně určit ovulaci, zachovat anonymitu, ....), tak se na nás neváhejte obrátit, rády se podělíme o zkušenosti.
jpbaby@email.cz
21.gif
Vložil/a Snažilka | 2014-01-10 12:37:13
Jak otěhotnět s dárcem
Na internetu obecně i na drbně je téměř hlad po zaručených receptech a příbězích, jak si lesbický pár může pořídit miminko. Protože jsem sama před několika měsíci tyto informace zoufale hledala, rozhodla jsem se zveřejnit náš příběh o cestě k vytouženému miminku a osvětlit tak některé momenty dalším lesbičkám snažilkám. Tady je:
Jsme lesbický pár, obě těsně pod třicítkou, přes pět žijeme spolu, finančně celkem zajištěné, a tak jsme si řekly, že je čas do našeho života přivést dítě, obě jsme po dítěti začaly silně toužit. Probrouzdaly jsme internet a zjišťovaly možnosti. Umělé oplodnění v zahraničí přes kliniku jsme zavrhly - zas tak bohaté bohužel nejsme. Chodit s prosíkem po českých klinikách, shánět kamaráda či anonymního dárce, hrát si na pár a vláčet ho po vyšetření se nám také nezamlouvalo. Pohlavní styk s mužem nepřicházel v úvahu - milujeme se a nechceme si být nevěrné, ať si statistika o promiskuitě lesbiček říká co chce. Tudíž jediná možnost bylo sehnat anonymního dárce a provést tzv. domácí inseminaci přes stříkačku. Na drbně jsme si vytipovaly několik dárců nabízejících své služby a přes mail jim napsaly. Z prvních odpovědí jsme vyselektovaly opět ty nejvhodnější a s nimi si domluvily schůzku. Na schůzce hrál hlavní roli první dojem, dohodly jsme se na podmínkách dárcovství (my nechceme alimenty, on nechce vidět dítě, zdravotní stav náš i dárce, finanční podmínky). Pak už jsem pečlivě hlídala ovulaci a plodné dny (já jsem chtěla být biologickou matkou) přes bazální teplotu a ovulační testy. Popíjela jsem kontryhelový čaj a skleničku červeného vína denně, papkala těhotenské vitamíny mamavit. Jakmile jsem začala ovulovat, spojily jsme se přes mail s našimi dvěma dárci (měly jsme radši dva, pro jistotu, aby to vyšlo). První dárce nemohl přijet, ale druhý slíbil svou účast. Objednala jsem pokoj v hodinovém hotelu (nechtějí tam občanku, takže je zaručena oboustranná anonymita, která by při pozvání domů byla narušena, hodina na celou akci bohatě stačí, ale pozor, mají strašně narváno, nám vyšel až čtvrtý hotel). Pokoj byl čistý, přiměřeně útulný. Dárce šel na záchod, kde nám do připravené sterilní stříkačky o objemu 10ml nastříkal sperma. Předal nám stříkačku, vyinkasoval peníze a během pěti minut byl pryč. Já jsem se svlékla, na posteli o zeď udělala svíčku, partnerka mi stříkačku zavedla do pochvy a vstříkla mi tam sperma. Chvilku mi tam stříkačku držela, aby hned všechno nevytékalo, ještě ve svíčce jsem si do pochvy zavedla menstruační kalíšek (aby nic nevyteklo). Poté jsme se krásně pomilovaly a já dosáhla silného orgasmu, při kterém jsem stahy nasávala sperma do dělohy. Druhý den jsme projistotu vše zopakovali, abychom početí pojistili. Je to sice šílené, ale já hned věděla, že jsem těhotná. Sice jsem všude četla, že napoprvé se to povede v 10 až 15 % případů otěhotnět, ale já to věděla. Měla jsem těhotenské příznaky, vynechala mi menstruace, pak přišly pozitivní těhotenské testy. Měly jsme ukrutnou radost, že se nám náš sen o mimču hned napoprvé splnil. V pátem týdnu těhotenství jsem ale měla nepříjemné tušení a v šestém týdnu mi ho gynekolog potvrdil - zamlklé těhotenství, plod se přestal vyvíjet, musela jsem na kyretáž dělohy, nic příjemného. O miminko jsme tak sice přišly, ale za pár měsíců to zkusíme znovu, dárci již přislíbili svou účast. Vím, někdo naše snažení bere za kupčení s lidským životem, ale jsme ženy, milujeme se a jiným způsobem než tímto si v našem státě miminko nemůžeme pořídit. Jsme strašně rády, že vůbec existují muži, kteří jsou ochotní nám pomoci, moc si našich dárců vážím a děkuji jim. Budou z nás skvělé matky nejenom kuráže (kdo četl, ten ví;-) Jestli máte holky nějaké dotazy ohledně našeho způsobu otěhotnění, klidně napiště, dovysvětlím:-)
Vložil/a michaela | 2013-12-01 22:53:53
michaela
ahojte,sme L par a velmi chceme dieta,mame aj darcu len sme si neni iste,ci otehotnim pomocou striekacky....bola by som rada keby mi niekto napisal ci to niekomu vyslo...a aky je postup...dakujem vopred
Vložil/a Lucka | 2013-07-31 10:10:20
Pomoc
Ahojky holky mám prosbu.. chceme s přítelem miminko ale pořád nám to nejde oba dva jsme zdraví ale pořád jsme bez úspěchu...děkuji za jakékoli rady....
Vložil/a jajule23 | 2013-06-24 01:00:49
pro hanku
ahoj,tak to te moc nepotesim,co pouzivas za strikacku?no ja s pritelem chci taky mimi a rekli nam v centru ze sliny nebo jakakoliv kapalina spermie zabiji to znamena i lubrikacni gel,takze ti poradim jen to ze si sperma zavadej vzdy neredene bez jakikoliv kapaliny a to strikackou treba z bricha nejlepe do 10minut.a zkouset.
Vložil/a anka | 2013-01-16 12:11:30
hledáme
Jsme lesbický pár žijeme spolu 26let mně je 69 let a mojí přítelkyni 59let.Hledáme přátelství, podobný pár, dopisovaní, a dále uvidíme. anka
Vložil/a e | 2013-01-05 20:23:29
adriane
ahoj, teoreticky to mozne je. ovulacni test reaguje na hladinu hormonu a ta se v tehotenstvi hodne rozhazi. navic ovulacni testy maji jen mizivou presnost.
Vložil/a Adriana | 2013-01-05 18:01:59
mozem byt tehotna?
ahoj,chcem sa spytat mozem byt tehotna ked mi ovulacny test ukazal dve ciarocky?
Vložil/a Romaneta | 2012-12-28 12:21:54
Pravopis
No, Petro ono to s tím pravopisem není od tebe zrovna trefné. V tém příspěvku - Martin teda pěkně kecá, je velká gramatická chyba, horší než čárky a tečky - VYTAMÍNY
Vložil/a Petra | 2012-12-03 18:34:47
pro Martina
Tu pisatelku si pro mne za mne zažaluj za ušlý zisk, ale mne osobně uráží, jak jsi tady předtím nehorázně lhal a pak to přešel jakoby nic. Za to by jsi se měl také omluvit. A ještě víc mne jako češtinářku drásá takové množství chyb v jedinném příspěvku. Chápu, že každý nemůže být VŠ, ale svůj jazyk by každý měl znát a být na něj hrdý. Když vezmu ty chyby od shora, tak "Jak otěhotnět" má být v uvozovkách, za "..seznam.cz" má být čárka, za "Jančaříkovou" má být čárka, za "informací" tečka nedává větě slovesný smysl, protože větě chybí sloveso a za "předpisů" má být čárka. Ještě jsou tam 3 chyby, které zmiňovat nebudu, tak schválně jestli je najdete sami.
Vložil/a Jinydarce | 2012-12-03 18:24:19
Martin
Na základě Tvé žádosti, Bože můj ...., ty musíš být ale hňup. To, co Tě poškozuje jsou spíše ty Tvé projevy tady. Na co si to hraješ? Na váženého podnikatele? Nejsem si sice jistý, jestli je v ČR povoleno obchodovat s tělními tekutinami, nicméně zcela určitě by finanční úřad zajímalo, zda si vedeš řádnou evidenci příjmů a výdajů a zda výdělky takto získané řádně zdaníš. Já ne, protože z toho nemám výdělečnou činnost. Nikdy jsem taky nemusel řešit jedinou stížnost. Boha Mária, je mi líto těch žen, které přijmou sperma od takového samolibého inteligenta. No co chtít po člověku, který si dá za nick elegantgentleman.
Vložil/a mimi | 2012-12-03 18:20:05
K Martinovi a jemu podobným :)
Tak k Martinovi... šance, že otěhotníte při UIU, tedy při proceduře, kdy je do dělohy zavedeno katetrem sperma je asi podobná jako u normální soulože což je 5-15% na jeden ovulační cyklus, pokud se trefíte ve správnou dobu. Jinak to, že dárce daruje na klinice jakoukoliv tělní tekutinu neznamená, že je automaticky zdravý. Např sperma je na klinice zmrazeno dusíkem a použito až při opakovaných zdravotních testech po půl roce(zjistitelnost HIV v krvi je asi po třech měsících od nákazy). S krví je to dost podobné. Navíc dárci krve jsou testováni pouze na žloutenku, HIV a syphilis.... A existuje spousta jiných nepříjemných pohlavních chorob. Jinak jestli máte živé sperma můžete zjistit třeba jednoduchým mikroskopem z bazaru za pár stovek... Na některé pohlavní choroby jdou koupit testy v lékárně... ale jistotu nemáte nikdy .. v inkubační době jsou totiž na nic.
No a zneplodnění vysazením vitamínů mě fakt rozesmálo... to spíš, že by seděl v lavoru s horkou vodou :D
Vložil/a Petra | 2012-11-08 20:44:44
pro Martina
paměť ti klidně osvěžim, ty 2000 jsi chtěl za cestu do Olomouce. navíc jsi celkem s klidem přešel to jak jsi tady předtím kecal. a souhlasím s Tomem ohledně toho, že to jestli je někdo čistě dárce nebo obchodník se spermatem nemá přímou souvislost na kvalitu.
Vložil/a Anonymní Tom :-) | 2012-11-08 17:29:34
reakce na reakci
Nedá mi to,ale musím zde reagovat na Tezi,kterou zde podsouvá Martin ve své obraně.Myslím tu,že zdarma seženete pouze dárce staré a neplodné,zatímco za dárce z kliniky si musíte zaplatit.Přitom se stačí podívat na inzeráty zde,že je tu dost dárců z kliniky pomáhajících nezištně.Notabene o náklady na cestu si stejně tak může říct i dárce neregistrovaný.
Také se mi zde líbí přímo předpisové použití obrany typu 1.:určit konkrétního vinníka jiného než jsem já a 2.:o nic nejde,protože různé identity tady přece používají všichni.To zaslouží pochvalu.
Vložil/a Martin | 2012-11-08 11:35:41
Reakce
Ahoj (anonymní Jano),

pokud mi prozradíš svoji osobní identitu a sejdeš se osobně semnou není problém se o všem pobavit, rád ti všechny otázky zodpovím. Řešit na diskuzi z anonymy takovéhle věci rozhodně nebudu. A propo těch žen se kterými jsem spolupracoval a nebo spolupracuji není mnoho jak uvádíš. Ani desítky natož stovky. Nejsem profi dárce jsem prověřený dárce, jenom se tak označuji jelikož daruji na klinice a mám k dispozici potřebné poklady tak, aby ženy měly kvalitní dárcovské sperma. Nikoliv sperma od mužů, které nemají nic vyšetřeno. A daruji jen příležitostně nikoliv opakovaně nejsou to žádné služby je to soukromá pomoc a to i zdarma.
Vložil/a jana | 2012-11-08 10:59:19
Dotaz na Martina
Ahoj Martine, pokud to správně chápu, jsi jakýsi "profi" dárce, který daruje opakovaně za peníze. Zajímalo by mě, jestli si vedeš nějakou evidenci oplodněných žen, kterých můžou být ve finále zřejmě třeba desítky nebo stovky. L komunita je malá, hodně rodin se vzájemně stýká. Může se stát, že spolu třeba začnou chodit děti z L rodin, které byly počaté za pomoci stejného dárce, ale neví o tom. Třeba si spolu i pořídí dítě. Vyvstává tady spousta otázek - etických, zdravotních atd. Jakým způsobem se toto řeší? Nejedná se o můj osobní problém, jenom mě to zajímá.
Vložil/a Martin | 2012-11-08 09:52:15
Reakce
No hlavní je, že ta pisatelka nikoliv Lenka (ale Michaela M. z Hodonína, jediné ženě, které při mém dárcovství soustavně něco vadilo, nedonesla sjednanou finační odměnu že až pak) za kterou se takto vydává včetně jiných identit ze kterých mi ona sama opakovaně píše, posílá mě na místa kde nikdo nečeká. Vydává se tedy za úplně někoho jiného než je ona sama, je jako to dělá většina inzerentů či těch co na inzeráty odpovídají, aby uchránili svoji vlastní identitu, přeci jenom pokud se daruje sperma a domluví se na anonymitě jak pak chtějí prozdradit své osobní údaje vždy je to na dohodě obou stran. Stejně tak když se podíváte do inzerci je tam spousta těch, kteří inzerují a když dáte editaci inzerátu objeví se vám tam dokonce stejný e-mail přesto, že je mezi inzeráty velký rozdíl věk či jině údaje. Nebo jsou tu ti, kteří pod mnoha identitami inzerují nebo odpovídají a pak ti co si podají jen jeden inzerát, ale opět ne se svojí vlastní identitou, to jsou spíš vyjímky. Navíc dotyčná Michaela, která zde tvrdí, že mám vyšetření zfalšovaná je fyzicky neviděla, komukoliv kdo se semnou domluví můžeme zajít na kliniku a vyšetření si můžete vidět či ověřit fyzicky z mé karty dárce. Těm kterým jsem je ukazoval, všechny řekli totéž, děkuji, no vlastně stejně si to nemůžu nějak ověřit i když jsem jim nabídl že můžou už pak nechtěli. Náklady na cestu jsem požádoval ve výši tam kam mám jet. To že někteří zde dávájí sperma zadarmo nebo za 500 a ještě včetně dopravy neodpovídá tomu kolik já dostávám na klinice. To je prostě nabídka a poptávka bud se domluvíme nebo ne. Domluvte se tedy s muži co to zadarmo dávají a dělají to tzv. vě většině případů pro dobrý pocit a krátkodobě většinou bez všech vyšetření pro dárce. Petro vitamíny atd. kvalitě spermatu nějak významně nepomohou, to by si je pak mohli vzít všichni co mají problém se spermiemi a byly by v pohodě a všichni by tedy pokud by chtěli mohli být i dárci pokud splní všechna ostatní vyšetření. Doporučuji se obrátit na lékaře, aby vám vysvětlil vše o kvalitě ejakulátu spermií u může jak to funguje. Odměnu za sperma a náklady na dopravu odpovídá tomu kam jedu. Kdybych po Petře požadoval 2000 za dopravu jak uvádí tak, bych asi za ní musel jet až někam na východní Slovensko.
Vložil/a Petra | 2012-11-07 18:25:25
Martin teda pěkně kecá
taky mi to nedá nereagovat na 'obranu' Martina, protože pěkně kecá. naštěstí nemám zkušenost fyzickou, ale před dávným časem mi odepsal na můj inzerát, tenkrát používal identitu elegant gentleman a v dopisování se chlubil, že většinou mívá úspěch na první pokus a opakování jen velmi vyjímečně. to vim na 100%, protože maily mám ještě v koši. teď už viditelně inteligenci ostatních tak nepodceňuje. daleko víc mne ale dostal 'cenník'. ono, chápu že cesta něco stojí, ale 2000 za pokus a další 2000 za cestu je dost nepoměr vůči ostatním 'obchodníkům', co si říkali o 500 včetně cesty. ale souhlasim s tím, že pokud z toho má někdo živnost, nemáte jistotu jeho snahy. klidně to může být i dárce, co si před měřenim na klinice vezme vytamíny a různé doplňky, hlídá si teplotu a vyzrálost spermií, a potom když příjde na 'obchod' si plodnost zase sníží, aby nepřišel o zdroj příjmu. osobně také placeným dárcům nevěřim, ale chápu, že někde může být v okolí 'dobrovolníků' z kliniky nedostatek a jiná možnost nezbývá.
Vložil/a Martin | 2012-11-06 23:20:26
Reakce na pomluvný příspěvek
Nikdo nesvádí nic na neúspěšné otěhotnění na věk ženy, jde jen o to, že jsem byl tady označen jako za podvodníka, což mě hluboce uráží protože já jsem registrovaným dárcem na klinice a jestli tomu ta dotyčná co tu nehoráznou sprosťárnu o mě napsala tomu nevěří, tak ať vyjde z anonymity za těmi různými identitami co se vydává a píše mi, aby si mohla ověřit, že její obvinění je lživé ve všech jeho částech co uvedla a dopouští se pomluvy. P.S. Chceš-li otěhotnět na první pokus vem si sperma do stříkačky od registrovaného dárce a hned ho budeš mít hotovo oplodněno, tak to není a nedá se tomu poručit je to jen příroda a hraje zde roli řada faktorů. Ani na klinice při inseminaci či umělém oplodnění se to někdy nezdaří. Nikdy jsem žádné ženě nepsal, že se to všem podařilo na první pokus jak už jsem uvedl a tady ten tlak evidentně je, aby to bylo úspěšné na první pokus jinak jsem ten nejhorší člověk na světě nejspíš. A dárcovství má své náklady a časové možnosti. Pokud chcete sperma od někoho kdo není prověřeným dárcem, má mizerný spermiogram pak můžete využít jiné muže třeba i s vyšším věkem než je běžně doporučený pro dárcovství na klinikách.
Vložil/a andreakit | 2012-11-06 22:05:45
těhotenství nad 35
Nedá mi to nereagovat na "obranu" Martina. V době když jsem otehotněla (úspěšný první pokus domáciho početí), bylo mi 37 a bylo to s mužem který měl mizerný spermiogram, tak prosím, neúspěchy nesvádět na věk ženy.
Vložil/a Martin | 2012-11-06 16:17:24
Reakce na pomluvný příspěvek
Prý mám zfalšovaná potvrzení o dárcovství, tak pokud má dotyčná osoba subjektivní pocit, že to tak je ať svoje tvrzení podloží fakty. Pro všechny ostatní veškará moje vyšetření, lékařské zprávy pro dárcovství na klinice jsou pravá, podložená a řádně zaevidovaná v mé kartě dárce. Nemám problém s tím, aby si je kdokoliv kdo prokáže svojí občanskou identitu ověřil přímo na klinice. Nikdy jsem nikomu nepsal, že se to povede na hned na první pokus. Prý že mi to je jedno aby se to povedlo, že nemám snahu, aby se to povedlo. Každý normální člověk, který se pokouší o dítě ví jaká je pravděpodobnost otěhotnění na první pokus a zejména u žen nad 35let a výše. Všechny ženy, páry mi dosvědčí, které mě požádaly o pomoc, že se jedná a pomluvný příspěvěk, který se nezakládá na pravdě.

Zvážím proto podání trestního oznámení na osobu neznámého pachatele, která se mě zde snaží zde očernit.
Vložil/a Lenka | 2012-11-05 16:22:46
Pozor na podvodníka!
Dejte si zde pozor na podvodníka jménem Martin z Teplic. Jen ždímá peníze z důvěřivých žen, má zfalšované potvrzení a z neúspěchu vzbuzuje pocit viny ve vás, protože všem ostatním to s ním přece vyšlo napoprvé. Narazila jsem už na několik žen, které mu naletěli a dali mu desetitisíce za nic. A co hůř, ztratily tím i hodně času. Vystupoval tu jako elegantgentleman, prileti.k.vam.cap, vhodny donor, nejspíš i soukromy.darce, dárce z kliniky pronatal a určitě vystřídal i mnoho dalších identit. Osobně bych nevěřila nikomu, kdo to dělá jen pro peníze, protože ten nemá žádný zájem o to, aby se to povedlo, jak jsem už zjistila. Dávejte si pozor.
Vložil/a Jana | 2012-11-04 11:09:14
prosba o radu
Ahoj. S pritelkyni bychom rady zalozily rodinu. Domaci metoda u nas z mnoha duvodu nepripada v uvahu. Mate nekdo tip na konkretni kliniku, pripadne lekare, na ktereho se obratit, aby vse probehlo beze stresu? Diky moc za kazdou radu.
Vložil/a Lucie | 2012-10-14 20:39:14
Objednání sperma přes internet
Dobrý den, objevila jsem dánskou spermabanku, která zasílá sperma nejen do klinik, ale i soukromým osobám, a to po celé EU. Myslela jsem si, že takový postup není možný a ani v diskusích na drbně jsem o tom nenašla žádnou zmínku. Máte s tím někdo zkušenost?

S přítelkyní uvažujeme o umělém oplodnění v Dánsku, pokud by však tato varianta byla možná, pak bychom samozřejmě daly přednost domácímu oplodnění á la Zdi 2:-)
Vložil/a klárka | 2012-08-06 19:49:08
ako spravne postupovat???
Zdravíme všetkých, sme dve lesbičky a strašne moc si prajeme bábätko, ale ani jedna si neželáme, aby tá druhá mala s opačným pohlavím sex. Skúšali sme to už viackrát ale žiaľ neúspešne :(.Prosíme o radu ako na to s injekčnou striekačkou a žiadame o nejakého dobrovoľného darcu. Viac by sme sa mohli dohodnúť na mojom maile klara184@centrum.sk,ďakujeme vopred za odozvy.

Vkládání příspěvků dočasně pozastaveno.

 
Část tohoto portálu má inzertní charakter. Zadávání nepravdivých údajů je v rozporu se zákonem.
Provozovatel portálu lesbickykoutek.cz neodpovídá za případné vzniklé škody uživatelů seznamky na tomto serveru.